منوی اصلی


نویسندگان


لینک دوستان

وبلاگ تخصصی سلاح وشکار

آشناترين ها

آموزشی و اطلاع رسانی

quartz1

Hot News

کانون شرق نو

کلبه شادی

مجله انلاین برنا

ای اف دی دانلود.::مخصوص هکرها::.

کیت اگزوز

زنون قوی

چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک   ابتدا ما را با عنوان سرگرمی و اطلاعات برای بهبهانیهای گل و آدرس www.behbahanfun.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد .





قالب بلاگفا

آمار بازدید

» تعداد بازديدها:
» کاربر: Admin

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 1311
بازدید کل : 846847
تعداد مطالب : 472
تعداد نظرات : 60
تعداد آنلاین : 1


type="text/css">//Ashoora.ir|Oghat Begins

آرشیو ماهانه


پیوند های روزانه


لوگوی ما

سرگرمی و اطلاعات


لوگوی دوستان


بر چسب ها




راهکاری برای سیاه کردن موهای جو گندمی

پنج شنبه 19 ارديبهشت 1392

 1088836_471.jpg
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از ایسنا، موی سر به دلیل تشکیل آب اکسیژنه در داخل فولیکول مو شروع به جو گندمی شدن می‌کند.

 

پژوهشگران معتقدند با کمک درمان موضوعی موسوم به PC-KUS که شامل نوعی ترکیب فعال شده است می‌توان این عارضه را درمان کرد.

 

در تحقیقی با حضور 2411 فرد مبتلا به بیماری پیسی و رنگ باختگی پوست با استفاده از این شیوه درمانی رنگ مژه‌ها و پوست آنان رنگ اصلی خود را پیدا کرد.

 

محققان می‌گویند این روش معالجه در برگرداندن رنگ اولیه موهای جو گندمی مؤثر است.



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 23:46



5 دلیل عجیب سردرد

یک شنبه 15 ارديبهشت 1392

 به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، وقتی درد همه سر را فرا می گیرد دیگر انسان قادر به هیچ کاری نیست، این لحظات دقیقا احساس آن را دارید که یک پتک را کسی برای انتقام جویی آنچنان بر سر شما کوبیده است که حتی پتک شکسته و سر دردش برایتان باقی مانده است. بی احتیاطی در هر موردی می تواند سردرد را به همراه داشته باشد اما برخی مواقع به طرز عجیبی سردرد به سراغ شما می آید:

** غذاهای مانده و دودی

برخی از خوراکی ها هستند که از روش دودی شدن یا با ماندن در گوشه ای خوشمزه تر می شوند. استفاده از پنیرها که از کپک به دست می آیند یا استفاده از ماهی دودی می تواند باعث بروز سردرد شود. این مواد دارای سولفت هستند که رگ های خونی را مسدود می کنند که مانع از رسیدن خون به سر می شود. با استفاده نکردن از این غذاها سردرد شما نیز به سرعت خوب خواهد شد. 

** تعطیلات 

شاید به نظر شما خیلی عجیب باشد که تعطیلات دلیلی برای سر درد باشد که این بستگی به روش گذران تعطیلات دارد. اگر شما از جمله افرادی هستید که آخر هفته ها و تعطیلات را بیشتر دوست دارید در رختخواب بگذرانید این مشکل حتما به سراغتان خواهد آمد. پزشکان اعتقاد دارند که اگر شما بیش از حد زمان خواب بدنتان استراحت کنید دچار سردرد خواهید شد چرا که مغز شما بیدار شده است اما نمی تواند کاری انجام دهد. 

** پمپ بنزین

گاهی اوقات حساسیت ها به یک بوی خاص می تواند باعث بروز سردرد شود. بوی بنزین، عطر و تنباکو مهمترین بوهای آلرژی زا هستند که در میان ان ها بسیاری از مردم دنیا با استشمام بوی بنزین دچار این مشکل میشوند. این سردردهای حساسیتی می توانند به حدی کشنده باشند که فرد حتی نتواند لحظه ای چشمانش را بببند. 

** مدل مو 

دلیلی عجیب اما واقعی برای سردرد را می توان مدل مو دانست البته این مشکل بیشتر ممکن است برای خانم ها پیش بیاید ولی در آقایانی که از موادی مانند تافت و ژل استفاده می کنند نیز وجود دارد. خانم هایی که خیلی محکم موهای خود را می بندند مواردی هستند که کثرت دیده می شود دچار سردردهای شدید می شوند.

** یک روز آفتابی

قدم زدن در هوای آزاد در یک روز با آفتابی درخشان شاید کمی لذت بخش باشد اما همیشه اگر مدتش بیشتر از حد مجاز دو ساعت شود می تواند سردردهای بی امانی را ایجاد کند. اشعه خورشید با توجه به موادی که دارد وقتی به سر شما برخورد می کند وارد سر شده و بر روی رگ های خونی تاثیر می گذارد همین باعث به وجود آمدن سردردهای مختلف خواهد شد. 



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 12:23



ماجراي شهادت محافظ احمدي‌نژاد!

سه شنبه 10 ارديبهشت 1392

 حفاظت از شخصيت‌هاي عالي رتبه نظام جمهوري اسلامي ايران و اماكن حياتي و حساس از طرف سپاه پاسداران بر عهده سپاه انصارالمهدي(عج) قرار دارد. سردار خوش نواز، فرمانده سپاه حفاظت انصار المهدي(عج) درخصوص شهادت محافظ احمدي‌نژاد در سيستان به خانه ملت گفت: در سيستان و بلوچستان كه گفته مي‌شود به آقاي احمدي‌نژاد سوء قصد شد و يكي از محافظانش به شهادت رسيد، بايد بگويم، حادثه سيستان مربوط به شخص احمدي‌نژاد نبود. موضوع مربوط به يك منطقه ديگر بود. 

رئيس‌جمهور پس از ورود به استان، به تمام شهرها و دهات اين استان سفر كرد. ما بايد همكاران خود را با توجه به نوع مسئوليت‌مان به منطقه گسيل مي‌كرديم، بنابراين محافظان رئيس‌جمهور كه به يكي از مناطق مورد بحث رفته بودند زمان مراجعه از يك منطقه به منطقه ديگر، با اشرار آن منطقه درگير شدند كه اين درگيري منجر به شهادت يكي از همكاران شد. 



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 13:56



10 راز آشپزی برای خوش‌طعم‌ کردن غذا

پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392

 به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران،آشپزی  هنری است که اگر بتوانید کمی خلاقیت چاشنی آن کنید،هرکسی را مشتاق چشیدن دست پخت خود می کنید. به همین دلیل ما می خواهیم با ترکیب برخی از طعم‌دهنده‌های مواد غذایی به شما بگوئیم که چطور طعم غذایتان را بی نظیر کنید.

۱) رب انار + مرغ

 پس از اینکه تکه‌های مرغ را با آب و کمی نمک پختید، ۲ قاشق غذاخوری رب انار را با نصف لیوان پیاز سرخ‌شده و یک قاشق چای‌خوری زعفران دم‌کرده کمی تفت بدهید و روی مرغ‌ها بریزید. سپس اجازه دهید تکه‌های مرغ طعم‌دار شده به مدت ۲ تا ۳ دقیقه روی حرارت بمانند تا آماده خوردن شوند.

۲) قهوه + استیک

 اگر قصد درست کردن استیک یا حتی گوشت تنوری دارید، می‌توانید از پودر قهوه نیم‌کوب برای طعم دادن به گوشت استفاده کنید. ترکیب پودر قهوه اسپرسو، نمک، فلفل قرمز، پودر فلفل دلمه‌ای، زیره سبز و چند دانه فلفل سیاه بهترین ترکیب برای طعم‌دار کردن گوشت‌های استیک و کبابی است.

۳) مایونز + جوجه کباب

 اضافه کردن یک قاشق غذاخوری سس مایونز به مواد جوجه‌کباب می‌تواند هم طعم جوجه را دلپذیرتر کند و هم بافت آن را نرم‌تر، بنابراین اگر تصمیم به پخت این غذا دارید، کمی سس مایونز قبل از پخت تکه‌های گوشت به آن اضافه کنید.

۴) آب‌لیمو + ماکارونی

 خیلی‌ها به آب در حال جوش ماکارونی، کمی نمک اضافه می‌کنند. این بار به جای این کار یک قاشق غذاخوری آب‌لیموی تازه را به آب ماکارونی اضافه کنید و هنگام سرو ماکارونی هم کمی آویشن یا پودر ریحان خشک روی آن بریزید. به این ترتیب هم حجم سدیم دریافتی را کاهش می‌دهید و هم طعم جدیدی را در ماکارونی تجربه خواهید کرد.

معمولاً بیشتر افراد طعم سبزی‌های بخارپز را دوست ندارند اما می‌توانید با افزودن کمی روغن کنجد و سرکه بالزامیک به سبزی‌های بخارپز، طعمی مطلوب به آن‌ها بدهید

۵) آب سیب + کتلت

 اگر می‌خواهید طعم کتلت شما با تمام کتلت‌های تمام دنیا متفاوت باشد، به جای پیاز رنده شده، از آب سیب غلیظ در تهیه مواد اولیه آن کمک بگیرید. افزودن کمی نان خشک خردشده به مواد اولیه کتلت می‌تواند شلی حاصل از افزودن آب سیب را نیز برطرف کند.

۶) برنج + شامی

 اگر مقداری از برنج مهمانی شب گذشته‌تان باقی مانده است، اصلاً نگران نباشید. شما می‌توانید یک لیوان برنج پخته را خوب بکوبید و با کمی گوشت چرخ‌کرده و پیاز رنده شده آن را مخلوط کنید و پس از افزودن ادویه و سبزی‌های معطر، یک شامی بسیار خوشمزه سر میز غذایتان بگذارید.

۷) پنیر پیتزا + فیله سوخاری

 معمولاً بچه‌ها علاقه فراوانی به خوردن فیله سوخاری و مرغ کبابی دارند. شما می‌توانید برای بالا بردن کالری و بهبود طعم گوشت‌های سوخاری از کمی پنیر پیتزای رنده شده و آب‌لیموی تازه استفاده کنید.

۸) خامه + سوپ سفید

 اگر اضافه وزن ندارید، چربی خونتان بالا نیست یا می‌خواهید مهمانی برگزار کنید، حتماً به سوپ‌های سفید خود کمی خامه هم بزنید. افزودن خامه و جعفری تازه به سوپ‌های سفید عطری دل‌پذیر و طعمی به یاد ماندنی به آن می‌دهد.

۹) پنیر صبحانه + ماکارونی

وقتی ماکارونی را پختید و در ظرف مخصوص سرو آن ریختید، کمی پنیر صبحانه روی آن رنده کنید. مطمئن باشید با این کار یک رشته ماکارونی هم ته ظرفتان باقی نخواهد ماند.

۱0) پنیر خامه‌ای + تخم‌مرغ

۲ تخم‌مرغ خام را خوب هم بزنید. سپس ۲ قاشق غذاخوری کره را با یک‌چهارم فنجان پنیر خامه‌ای و کمی نمک مخلوط کنید و این مخلوط را روی حرارت ملایم بگذارید. وقتی پنیر و کره کاملاً آب شدند، تخم‌مرغ‌ها را به ظرفتان اضافه کنید و پس از هم زدن تمام مواد با یکدیگر، درِ ظرف را تا پف کردن و پختن کامل تخم‌مرغ‌ها ببندید. بعد از حدود ۵ دقیقه یک املت فوق‌العاده خوش عطر و طعم خواهید داشت. افزودن کمی پودر آویشن به این املت، خوشمزه‌ترین صبحانه عمرتان را برای شما فراهم خواهد کرد.



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 14:58



1+20 ترفند برای نگهداری گل و گیاه خانگی

شنبه 31 فروردين 1392

 به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، معمولا با آغاز سال جديد بسياري از خانم هاي خانه دار سعي مي کنند با تهيه گل ها و گياهان خانگي زيبايي بهار را به منزل خود بياورند. اما زرد شدن برگ گياهان و پژمرده شدن زودهنگام گل ها هميشه براي بسياري از خانم ها يک دغدغه اساسي است. در حالي که با يادگيري اصول نگهداري صحيح از گل ها مي توانيم از پژمرده شدن آن ها جلوگيري کنيم.

 

 

در ادامه به برخي از نکات درباره نگهداري صحيح از گل ها اشاره شده است :

* هرگز به گياهان خانگي آب سرد ندهيد، چون براي ريشه هاي آن ها مضر است. بهتر است از آب ولرم استفاده کنيد.

* برگ هاي گياهان را هر هفته با دستمال نمدار تميز کنيد تا بتوانند به راحتي تنفس کنند.

* براي طولاني تر شدن عمر گل ها، در آب کمي سرکه طبيعي بريزيد.

* بـــا استفاده از اسپري هاي مو مي توانيد گل هاي طبيعي چيده شده را طوري خشک کنيد که شکل و حالت و رنگ آن ها تغيير نکرده و ثابت بمانند.

* اگر مي خواهيد گل هاي چيده شده تازه بماند بايد ساقه را در روزنامه قديمي خيس پيچانده و در يخچال قرار دهيد.


* اگر در ته گلدان يک سکه مسي بيندازيد عمر گل هاي شما زيادتر مي شود و حل کردن يک قرص آسپرين در آب گلدان، باعث دوام بيشتر گل هاي گلدان مي شود.

* معمولا بعد از چند روز آب گلدان بدبو مي شود اگر يک تکه زغال در آب گلدان بيندازيد از بوي بد آن جلوگيري مي کند.

* با گل ها مهربان باشيد و هنگام دسته کردن آن ها را محکم به هم نپيچيد زيرا شدت عمل در اين مورد عمر گل  را کوتاه مي کند.

* شاخه گل ها را بلند بگيريد و هنگام چيدن گل از ساقه اين کار را به آرامي و حتي الامکان به وسيله قيچي مخصوص انجام دهيد.

* اگر از کودهايي استفاده مي کنيد که ازفضولات پرندگان تهيه شده اند قبل از استفاده آنها را با انواع قارچ کش ها ضد عفوني کنيد.

* اگر گلدان شما ترک کوچکي دارد ترک را با کمي موم شمع بگيريد.


* گل هاي رز خشک را روي يک کتري آب جوش نگه دار يد تا دوباره تازه شود.

* برگ گلدان ها را با شير پاک کنيد تا براق و زيبا شوند.

* بسياري از گل ها در هواي مرطوب زود تر از بين مي روند مثل زنبق سفيد، پس يک سنگريزه در ته گلدان قراردهيد تا آب زود تر خارج شود.

* به مقدار نياز از آب استفاده کنيد، آب زياد باعث پوسيدگي ريشه گياهان مي شود.

* گياهان را به صورت گروهي نگهداريد تا افزايش رطوبت باعث شادابي آنها شود.

*از قلم موي رنگ براي تميز کردن گياهان کرک دار مي توان استفاده کرد.

* توجه کنيد نبايد گل ها را در کنار ميوه ها قرار داد، چون ميوه گاز اتيلن متصاعد مي کند و اين گاز باعث تکامل سريع گل ها و زودتر پژمرده شدن آن ها مي شود. گل هاي پژمرده نيز چنين گازي توليد مي کنند پس آن ها را نيز از مابقي گل ها جدا کنيد.

* اگراتاق شما گرم است هر روز صبح مقداري يخ درآب گلدان بگذاريد در اين صورت گل هايي شاداب خواهيد داشت.

* گل نرگس گازي متصاعد مي کند که باعث پژمرده شدن گل ها مي شود، پس گل نرگس را با ديگر گل ها در گلدان قرار ندهيد.

* توجه داشته باشيد از محل قطع شدن ساقه گل ياسمن شيره سفيد رنگي تراوش مي شود که در پوست دست خارش ايجاد مي کند.



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 13:32



برای جست‌وجوی ایمن از گوگل دوری کنید

شنبه 24 فروردين 1392

 خبرگزاری فارس: برای جست‌وجوی ایمن از گوگل دوری کنید

 

 

به گزارش فارس به نقل از تک نیوز، یافته های AV-Test نشان می دهد جستجوگر گوگل به احتمال زیاد کاربران را به سمت وب سایت های آلوده به انواع بدافزار و ویروس هدایت می کند و استفاده از آن با خطرات امنیتی فراوانی همراه است.

در حالی که گوگل مشهورترین جستجوگر ناایمن از نظر AV-Test محسوب می شود، موتور جستجوی بینگ متعلق به مایکروسافت از این نظر در رتبه بالاتری قرار دارد. بینگ 5 برابر بیش از گوگل کاربران را به سایت های آلوده به بدافزار و ویروس هدایت می کند.

در جریان انجام این بررسی تعدادی از موتور جستجوهای مشهور غیرانگلیسی زبان هم مورد بررسی قرار گرفته‌اند که از جمله آنها می توان به Yandex، Baidu، Blekko، Faroo  و Teoma اشاره کرد. AV-Test برای رسیدن به نتایج قطعی در این زمینه 40 میلیون وب سایت را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و به این نتیجه رسیده که نیمی از مراجعات به این سایت ها از طریق گوگل و بینگ صورت می گیرد.

از میان موتور جستجوهای غیرانگلیسی، Yandex ده برابر بیش از گوگل کاربران را به سمت سایت های آلوده هدایت می کند. یافته های مذکور نشان می دهد تلاش های فعلی برای ایمن سازی موتورهای جستجو باید بیش از پیش تقویت شود.



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 16:46



توصیه های حفاظتی در استفاده از تلفن را جدی بگیرید

دو شنبه 19 فروردين 1392

 به گزارش گروه فضای مجازی« خبرگزاری دانشجو»؛ سوءاستفاده های احتمالی از تلفن ورایانه می تواندامنیت وآرامش هرشهروندی را به خطر بیاندازد،لذا رعایت موارد ذیل می تواندبه آرامش و آسایش پایدار شما کمک نماید.خواندن توصیه های زیر که در پایگاه اطلاع رسانی "واجا " آمده است خالی از لطف نیست:

 

توصیه های حفاظتی در استفاده از تلفن:

1- هرگز تلفن همراه خود را در اختیار دیگران قرار ندهید.
سیم کارت تلفن همراه به‏راحتی قابل کپی برداری بوده و دیگری به‏ راحتی می‏تواند از سیم کارت و هم‏چنین اطلاعات ذخیره شده در آن (‌شماره‏های ذخیره شده، ‌پیغام‏ها، قرارها و ... ) کپی برداری نماید.
از آن‏جا که اطلاعات ذخیره شده در دستگاه تلفن همراه، بخشی در حافظه دستگاه قرار می‏گیرد، باید همواره هنگام تعویض و فروش یا ‏‏‏‏تعمیر گوشی تلفن همراه، اطلاعات ذخیره شده در حافظه گوشی را پاک نمائید.

 

بقیه در ادامه مطلب...

 



ادامه ی مطلب ...

نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 8:9



چگونه اینترنت را به تلویزیون های خانگی بیاوریم

چهار شنبه 14 فروردين 1392

 به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ در دهه های اخیر شبکه عظیم اینترنت گسترش زیادی داشته و پای خود را به تلویزیون های خانگی نیز رسانده است. تلویزیون اینترنتی در واقع همان چیزی است که در ابتدا به نظر شما خواهد رسید، یعنی با این تکنولوژی نو ظهور از طریق تلویزیون های خانگی هم بتوانیم از امکانات اینترنت مانند مرورگری، تماشای فیلم، بازی های آنلاین و غیره... استفاده کنیم واین در صورتی است که امکان دسترسی به اینترنت بر روی تلویزیون مورد نظر طراحی شده باشد.

در این صورت دیگر احتیاجی نیست برای دسترسی به اخبار و موضوعات مختلف از کامپیوتر شخصی استفاده کنیم کافیست با چند تنظیمات در تلویزیون خود و راه اندازی یک شبکه کابلی یا بی سیم به راحتی و بدون نیاز به دستگاه دیگر تصاویر، فیلم ها،موسیقی را به راحتی بر روی تلویزیون اشتراک گذاری کنید .


بسیاری از تلویزیون های اینترنتی داری صفحه نمایش بزرگ می باشند بنابراین برای دسترسی به کیفیت تصویر مطلوب به یک پهنای باند وسیعی نیاز دارید (حداقل 2Mbps،ترجیحا 5Mbps یا بیشتر) تا در هنگام تماشای آنلاین فیلم های مستند یا اجرای بازی های آنلاین دچار مشکل نشوید.


 

برای راه اندازی یک شبکه و دسترسی به اینترنت و شبکه خانگی به یک مودم با قابلیت های روتر احتیاج دارید و باید از قبل اتصالات را انجام دهید مثلا یک کابل LAN را از مودم به تلویزیون متصل کنید و در تنظیمات تلویزیون به قسمت تنظیم شبکه رفته و مسیرشبکه/ تنظیم شبکه و بعد از پیکربندی آدرس IP ،اتصال وذخیره سازی را انتخاب کنید(این مسیر در اکثر تلویزیون ها وجود دارد). 

حال می توانید به اینترنت وصل شوید واخبار و موضوعات مختلف را جستجو کنید. در تلویزیون های پیشرفته تر و جدیدتر امکان دانلود واجرای برنامه های مختلف وجود دارد مثلا در تلویزیون های آندرویدی شما می توانید فرمان های مختلف اندرویدی را صادر کنید و در صورت نیاز برنامه یا بازی را از فروشگاه اندروید دریافت واجرا کنید.

 


 

امکان این که شما با دوستان و آشنایانتان به صورت آنلاین و تصویری به گفتگو بپردازید نیز وجود دارد برای این کار لازم است برای تلویزیون خود یک دوربین وصل کنید یا از دوربین خود تلویزیون که در جلوی آن تعبیه شده استفاده کرده و بعد از برپایی یک شبکه ایمن ارتباطی با یهترین کیفیت تصویر از گفتگوی تصویری با اعضای خانواده یا آشنایان لذت ببرید.

 

 

 


نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 11:21



ارجان

پنج شنبه 8 فروردين 1392



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 19:57



شناخت مردان از روی ظاهر

شنبه 3 فروردين 1392

 زنان برای فهم روحیات و خصوصیات مردان باید به هزار حیله متوسل شوند و شش دانگ حواسشان را جمع كنند تا بتوانند شناخت كافی نسبت به مرد زندگی‌شان به دست بیاورند. شما هم اگر جزو خانم‌هایی هستید كه می‌خواهید همسر یا نامزدتان را بهتر بشناسید، می‌توانید از نوع لباس پوشیدنش به ویژگی‌های اخلاقی او پی ببرید و بهترین و درست‌ترین عكس‌العمل را در مقابل او انجام دهید. به‌خاطر داشته باشید هرچه شناخت شما كامل‌تر و درست‌تر باشد و انتخاب بهتری داشته باشید، زندگی مشترك شیرین‌تری را تجربه خواهید كرد

 

رنگ رخسار خبر می‌دهد از سر درون

در بحث روانشناسی مبحثی به نام «روانشناسی رنگ» وجود دارد كه شدیدا در روحیه انسان تاثیرگذار است. به‌عنوان مثال رنگ قهوه‌ای یك رنگ مرده و بی‌جان بوده كه در تضاد با رنگ قرمز است، یا رنگ آبی آرام‌بخش است. به خاطر همین است كه می‌گویم دریا آرام‌بخش است. رنگ مشكی را من به عنوان رنگ عزا قبول ندارم، به نظر من رنگ مشكی هیبت و زیبایی خاص خودش را دارد. رنگ سفید واقعا به نظرم صلح می‌آورد و ناخودآگاه آرامش را به شما هدیه می‌دهد. به همین دلایل می‌شود از روی رنگ لباس افراد به ویژگی‌های اخلاقی‌شان پی برد. طبیعتا كسی كه از رنگ‌های شاد استفاده می‌كند آدم فعال و شادی است و روحیات درونی‌اش زنده است و بالطبع هر كه از رنگ‌های سرد و بی‌روح استفاده كند آدم شاد و سرحالی نیست.

 

آنهایی که تی‌شرت‌ها و پولیورهای یقه هفت می پوشند

در پولیورهای یك مرد جنس و نوع آن به اندازه تركیب و بافتش اهمیت دارد. مردانی كه از این مدل لباس‌ها استفاده می‌كنند، مردان خودخواهی هستند كه در درجه اول به خودشان اهمیت می‌دهند و بیش از آنكه به شما عشق و محبت بدهند هدف‌شان این است كه از شما عشق و محبت بگیرند. زودرنج هستند و بالطبع خیلی هم زود به آنها برمی‌خورد، توقع دارند كه شما احترام‌شان را نگه دارید و تحمل كوچك‌ترین بی‌احترامی را ندارند.


بقیه در ادامه مطلب...

 



:: برچسب‌ها: شخصیت شناسی,
ادامه ی مطلب ...

نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 16:49



درباره



به وبلاگ من خوش آمدید. سعی میکنم واسه همتون مطالب جالب و خوندنی داشته باشم.با نظرتون به من کمک کنید.ورودتون رو پیشاپیش تبریک میگم خوش آمدید.
mehran_esa2@yahoo.com


مطالب پیشین

فروش پنل ارسال پیامک تبلیغاتی با بهترین امکانات و ارزانترین قیمت
ارسال انبوه پیامک تبلیغاتی با ارزانترین قیمت
عکس های قدیمی بهبهان
عکس های قدیمی کشف حلقه زرین ارگان بهبهان1368
7نکته در مورد خندیدن
8خطری که پیتزا دارد!!
آیا خوردن خمیر دندان ضرر دارد؟
صابون بهتر است یا شیر پاک کن؟
برای جلوگیری از سرماخوردگی زنجبیل مصرف کنید
6نکته مهم درکاربا کامپیوتر
مجیدی ودخترش در رستوران
دوست یابی کنید یا دوستانتان را بیشتر کنید!
راهکارهایی برای رفع استرس
گوشی موبایل را 100درصد شارژ نکنید
9 موضوع شگفت انگیز از زندگی آلبرت انیشتن
کوتاهترین خلبان جهان
کشف جسد پزشک تهرانی پس از18سال
زود بخوابید تا سلامت باشید
خشوع امام صادق(ع) در لبیک گفتن
بنر کلوب




Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by behbahanfun
This Template By Theme-Designer.Com