خرافات رایج بین بازیکنان(چه جالب!!!)

منوی اصلی


نویسندگان


لینک دوستان

وبلاگ تخصصی سلاح وشکار

آشناترين ها

آموزشی و اطلاع رسانی

quartz1

Hot News

کانون شرق نو

کلبه شادی

مجله انلاین برنا

ای اف دی دانلود.::مخصوص هکرها::.

کیت اگزوز

زنون قوی

چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک   ابتدا ما را با عنوان سرگرمی و اطلاعات برای بهبهانیهای گل و آدرس www.behbahanfun.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد .





قالب بلاگفا

آمار بازدید

» تعداد بازديدها:
» کاربر: Admin

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 392
بازدید دیروز : 35
بازدید هفته : 433
بازدید ماه : 427
بازدید کل : 847285
تعداد مطالب : 472
تعداد نظرات : 60
تعداد آنلاین : 1


type="text/css">//Ashoora.ir|Oghat Begins

آرشیو ماهانه


پیوند های روزانه


لوگوی ما

سرگرمی و اطلاعات


لوگوی دوستان


بر چسب ها




خرافات رایج بین بازیکنان(چه جالب!!!)

14 تير 1389

 

 

خرافات رایج در بین بازیکنان

 

بازیکنان خرافاتی در همه رشته‌های ورزشی نظیر‌هاکیروی یخ، کریکت و... وجود دارند اما هنگامی که صبحت از خرافات در ورزش میشود،فوتبالیست‌ها اولین چهره‌های شاخص هستند که به ذهن خطور میکنند. با اینکه سال‌هایمتمادی است که خرافات در فوتبال به عنوان آداب و رسومی نابخردانه مورد انتقاد قرارگرفته اما این انتقادات باعث نشده است که برخی از معروف‌ترین اهالی فوتبال اینتشریفات مضحک را قبل یاهنگام هر بازی به جا نیاورند. آنها هر کاری را که باورداشته باشند در بهتر شدن بازیشان و نتیجه مسابقه تاثیر میگذارد، انجاممیدهند.

مالوین کامرا، عضو تیم ملی سیرالئون و ‌هافبک سابق باشگاه دستهاولی هادرزفیلد انگلیس. وقتی پای خرافات به میان میآید این بازیکن 25 ساله قطعایک بیسکوئیت و به‌طور دقیق‌تر یک شكلات میخورد. او قبل از هر بازی فیلم «ویلیوانکا و کارخانه شکلات‌سازی» را تماشا میکند. کامرا در مصاحبه‌ای با مطبوعات فاشکرد، برای تسلط بر اعصابش و گرفتن قوت قلب نسخه اصلی این فیلم را با بازی جینوایلدر تماشا میکند و همین فیلم با بازی جانی دیپ تنها او را آزارمیدهد.

استوارت پیرس که به عنوان یک بازیکن مردی روانی اما به عنوان یکسرمربی فردی نابخرد و ضعیف محسوب میشود. این بازیکن سابق تیم ملی انگلیس در زمانهدایت تیم منچسترسیتی به سمت دختر 7 ساله‌اش، «بنی» برگشت تا به ناکامیهای پی درپی تیمش پایان دهد. همین حرکت باعث شد که تیم پیرس در مصاف با وستهام به برتری دستپیدا کند و «بنی» نیز جایگاهی در این تیم به دست بیاورد- البته تا پیش از شکست 0-4آبیها در خانه ویگان در ماه بعد.

رومئو آنکونتانی، رئیس سابق باشگاه پیساکه به علت رفتارهای عجیب و غریبش قبل از هر بازی شهرت پیدا کرده است. این مردایتالیایی پیش از هر یک از مسابقات تیمش به میدان بازی نمک میپاشد و هر چه بازیمهم‌تر و حساس‌تر باشد نمک بیشتری نیز به میدان مسابقه میپاشد. آنکونتانی در یکیاز مسابقات مهم تیمش مقابل رقیب همشهری خود، جنووا 26 کیلو‌گرم نمک به روی زمینمسابقه پاشید. چه مرد کهنه‌کار و باتجربه‌ای!

پل اینس، یکی از خرافاتیترینافراد در دنیای فوتبال که همواره آخرین بازیکن تیمش بود که به میدان وارد میشد وآخرین فردی نیز بود که پیراهن ورزشی خود را میپوشید. همین رفتار متفاوت اینس باعثشهرت و محبوبیت وی نزد هواداران تیمش شد.

جان تری، مدافع چلسی. اینبازیکن سرشناس استمفوردبریج اعتراف کرده است که «تقریبا به 50» خرافه مختلف معتقداست.
از جمله رفتارهای خرافی جان تری این است که همواره روی یک صندلی اتوبوستیمش مینشیند، در طول مسیر اتوبوس به یک موزیک خاص گوش ‌میدهد و بند كفشش را نیز 3 بار به دور جورابش میپیچد.
اما عجیب و غریب‌ترین خرافات این ملی پوش انگلیسیاصرار و پافشاری وی بر استفاده از یک جفت ساق‌بند در تمام دوران بازیاش است کهمتاسفانه آنها را پس از دیدار تیمش مقابل بارسلونا در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانانسال 2005 گم کرد.

بابی مور، کاپیتان انگلیس و برنده جام جهانی رفتاری مشابهرفتار پل اینس از خود نشان میداد. او نیز تا دیگر هم‌تیمیهایش شلوارک ورزشی خودرا نمیپوشیدند، شلوارک ورزشی خود را به تن نمیکرد. او آخرین بازیكنی بود كه اززمین خارج میشد.

یوهان کرایوف، ستاره اسبق فوتبال هلند و تیم آژاکس. کرایوف عادت داشت قبل از شروع هر بازی آدامس خود را به سمت زمین تیم رقیب پرتابکند. شاید علت شکست 1-4 آژاکس مقابل میلان در جام قهرمانی اروپای 1969 آدامس کرایوفبوده است نه عملکرد ضعیف بازیکنان این تیم.

کارلوس بیلاردو، سرمربی تیم قهرمان آرژانتین در جام جهانی 1986. سکاندار سابق این تیم معتقد بود که خوردن جوجهبدشانسی میآورد و همواره شاگردانش را از خوردن این غذای لذیذ قبل از هر بازی منعمیکرد. بیلاردو آنقدر خرافاتی بود که هر بار موفقیت تیمش را مدیون یک اتفاق خاصمیدانست نه بازی خوب شاگردانش. برای مثال مدتی بازیکنانش را مجبور میکرد با تاکسیبه محل مسابقه بروند زیرا در پیروزی قبلیشان مجبور شده بودند به علت خراب شدناتوبوس با تاکسی به محل دیدار بروند. یکی دیگر از رفتارهای عجیب و غریب بیلاردوتلفن زدن به فردی خاص بود زیرا در زمان سرمربیگریاش در باشگاه استودیانتس لا پلاتایک زن برزیلی قبل از مسابقه برای او و تیمش آرزوی موفقیت کرده بود. همین اتفاق باعثشد که بیلاردو همواره از دستیارش درخواست کند که قبل از هر بازی به این زن تلفن کند

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 13:23



درباره



به وبلاگ من خوش آمدید. سعی میکنم واسه همتون مطالب جالب و خوندنی داشته باشم.با نظرتون به من کمک کنید.ورودتون رو پیشاپیش تبریک میگم خوش آمدید.
mehran_esa2@yahoo.com


مطالب پیشین

فروش پنل ارسال پیامک تبلیغاتی با بهترین امکانات و ارزانترین قیمت
ارسال انبوه پیامک تبلیغاتی با ارزانترین قیمت
عکس های قدیمی بهبهان
عکس های قدیمی کشف حلقه زرین ارگان بهبهان1368
7نکته در مورد خندیدن
8خطری که پیتزا دارد!!
آیا خوردن خمیر دندان ضرر دارد؟
صابون بهتر است یا شیر پاک کن؟
برای جلوگیری از سرماخوردگی زنجبیل مصرف کنید
6نکته مهم درکاربا کامپیوتر
مجیدی ودخترش در رستوران
دوست یابی کنید یا دوستانتان را بیشتر کنید!
راهکارهایی برای رفع استرس
گوشی موبایل را 100درصد شارژ نکنید
9 موضوع شگفت انگیز از زندگی آلبرت انیشتن
کوتاهترین خلبان جهان
کشف جسد پزشک تهرانی پس از18سال
زود بخوابید تا سلامت باشید
خشوع امام صادق(ع) در لبیک گفتن
بنر کلوب




Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by behbahanfun
This Template By Theme-Designer.Com