اینم یه مقدار اس ام اس خوب

منوی اصلی


نویسندگان


لینک دوستان

وبلاگ تخصصی سلاح وشکار

آشناترين ها

آموزشی و اطلاع رسانی

quartz1

Hot News

کانون شرق نو

کلبه شادی

مجله انلاین برنا

ای اف دی دانلود.::مخصوص هکرها::.

کیت اگزوز

زنون قوی

چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک   ابتدا ما را با عنوان سرگرمی و اطلاعات برای بهبهانیهای گل و آدرس www.behbahanfun.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد .





قالب بلاگفا

آمار بازدید

» تعداد بازديدها:
» کاربر: Admin

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 416
بازدید دیروز : 35
بازدید هفته : 457
بازدید ماه : 451
بازدید کل : 847309
تعداد مطالب : 472
تعداد نظرات : 60
تعداد آنلاین : 1


type="text/css">//Ashoora.ir|Oghat Begins

آرشیو ماهانه


پیوند های روزانه


لوگوی ما

سرگرمی و اطلاعات


لوگوی دوستان


بر چسب ها




اینم یه مقدار اس ام اس خوب

5 شهريور 1389

 

 

 

 

از مضارع ها و ماضی ها خسته شده ام ، دلم برای یک حال ساده تو را دیدن تنگ است...!

 


من در این شهر غریبم و در این خاک فقیر / به کمند تو گرفتار و به دام تو اسیر

عشق چنان در دلم افروخته بود / دیده گر آب نمی ریخت جگر سوخته بود...

 

 

* * * * اس ام اس عاشقانه * * * *

 

با جمله ی رندان جهان هم کیشم / خیام ترانه های پر تشویشم

انگار شراب از آسمان می بارد / وقتی که به چشمان تو می اندیشم

 . . .

دیشب خواستم واسه دل خودم فال بگیرم

وقتی فالنامه را باز کردم چشمم به شعری افتاد که هیچ ربطی به دلم نداشت

تازه فهمیدم که دلم مال خودم نیست...

 

هربار که تو میخندی ، تعادل این شهر بهم میخورد ، اما تو بخند

زندگی را برای از نو ساختن ، بهانه ای باید

 . . .

گفتی که دنیا را پر از غم دوست داری / پس مطمئن هستم مرا هم دوست داری

گفتی نمی خواهی ببارم عشق / اما شعر غریبی را که گفتم دوست داری

 . . .

آسمونتم ، می توانی همیشه بارونو تو چشمام ببینی

 

زمین مال زمین خوارها ، فضا مال فضا پیماها ، فقط تو مال من

 

عاشقانه دوستت خواهم داشت بی آنکه بخواهم دوستم داشته باشی

و عاشقانه در غمت خواهم مرد بی آنکه بخواهم در مرگم اشک بریزی . . .

مشترک گرامی ورود شما به قلب فرستنده ی پیام با موفقیت انجام شد .

خروج امکان پذیر نمیباشد!

 

ای بهانه ی زندگی ام

تو را دوست دارم به اندازه ای که نه می توانم بنویسم و نه ابرازش کنم

پس تو با قلبت که دریایی بی کران است احساسش کن

دوستت دارم تا زمانی که دوست داشتن معنا دارد...

 

مترسک به گندم گفت:

مرا برای ترساندن آفریدن اما من تشنه ی عشق پرنده ای

شدم که سهمش از من گرسنگی بود...

 

شب در خم گیسوی تو عابر میشد / با هر نفست بهار ظاهر میشد

ای فلسفه ی شگفت ، افلاطون هم / با دیدن چشمان تو عاشق میشد . . .

به امید نگاهت ایستادن / به روی شانه هایت سر نهادن

خوشتر از این آرزویی است / دهان کوچکت را بوسه دادن

 

در مسلک ما معنی پرواز چنین است

با بال شکسته به هوای تو پریدن

 . . .

 

برای کشتن یک پرنده نیازی به شکستن بال هایش نیست

پرهایش را که بچینی ، خاطرات پرواز روزی صد بار آن را خواهد کشت

 

زندگی زندون عشقه ما به اون دل باختیم ، خوبی هاشو ما ندیدیم با بدیهاش ساختیم

 . . .

 

ای عقل مرا کفایت از تو / جستن ز من و هدایت از تو

من بد دل و راه بیمناک است / چون راهنما تویی چه باک است . . .

(نظامی گنجوی)

 

 

آبشار می خواند:

چون رها شوم ، ترانه ام را خواهم یافت . . .

 (رابیندرانات تاگور)

 

با اینکه می دانم دوست داشتن گناه است دوستت دارم

با اینکه می دانم پرستیدن غیر خدا کار کافر است می پرستمت

با اینکه می دانم آخر عشق رسوایی است عاشقت می شوم

پس گناه کارم ، کافرم ، رسوایم ولی همچنان دوستت دارم...

 

از سازمان کشتیرانی مزاحمتان می شوم ، لنگر عشقتون بدجوری تو قلبم گیر کرده...

 

مهر یه چیزیه مهربونی یه چیز دیگه ، عشق یه چیزیه عاشق شدن یه چیز دیگه

قلب و دل یه چیزیه اما توی قلب تو جا شدن یه چیز دیگه...

 

دوستانم همه از دستم رفت / دل به هر پاکدلی بستم رفت

حال تنها و غریبم چه کنم / نفس من داده فریبم چه کنم

 

می توان در غربت داغ کویر گاه آن ابری که می بارید شد...



 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 17:18



درباره



به وبلاگ من خوش آمدید. سعی میکنم واسه همتون مطالب جالب و خوندنی داشته باشم.با نظرتون به من کمک کنید.ورودتون رو پیشاپیش تبریک میگم خوش آمدید.
mehran_esa2@yahoo.com


مطالب پیشین

فروش پنل ارسال پیامک تبلیغاتی با بهترین امکانات و ارزانترین قیمت
ارسال انبوه پیامک تبلیغاتی با ارزانترین قیمت
عکس های قدیمی بهبهان
عکس های قدیمی کشف حلقه زرین ارگان بهبهان1368
7نکته در مورد خندیدن
8خطری که پیتزا دارد!!
آیا خوردن خمیر دندان ضرر دارد؟
صابون بهتر است یا شیر پاک کن؟
برای جلوگیری از سرماخوردگی زنجبیل مصرف کنید
6نکته مهم درکاربا کامپیوتر
مجیدی ودخترش در رستوران
دوست یابی کنید یا دوستانتان را بیشتر کنید!
راهکارهایی برای رفع استرس
گوشی موبایل را 100درصد شارژ نکنید
9 موضوع شگفت انگیز از زندگی آلبرت انیشتن
کوتاهترین خلبان جهان
کشف جسد پزشک تهرانی پس از18سال
زود بخوابید تا سلامت باشید
خشوع امام صادق(ع) در لبیک گفتن
بنر کلوب




Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by behbahanfun
This Template By Theme-Designer.Com